loading...
بهترین دانلود,Dlbest,دانلودآهنگ جدیدبالینک مستقیم
آخرین ارسال های انجمن
javadsd بازدید : 195 دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

زیباترین پیامک های احساسی

رو در این پست تقدیمتون می کنیم 

*

ﻋﻄﺮﻫﺎﯼ ﺧﻮﺏ ، ﺷﯿﺸﻪ ﯼ ﺧﺎﻟﯽ ﺷﺎﻥ
ﻫﻢ ﺑﻌﺪ ﺳﺎﻝ ﻫﺎ ﻫﻨﻮﺯ ﻋﻄﺮ ﻣﯽ ﺩﻫﺪ ،
ﺩﺭﺳﺖ ﻣﺜﻞ ﺟﺎﯼ ﺧﺎﻟﯽ ﺗﻮ !

.

.

.

هنوز هم از تمـام کـارهـای دنیـا
دلـبستن بـه دلـت بیشتـر بـه دلــم مـیچـــسبــد…

عمق آرزوی من اینست:که دروجودت خانه ای داشته باشم…

حتی به مساحت یک یاد!

.

.

.

ﺗﺒﺴﻢ ﺗﻮ ﺗﺠﺴﻢ ﺗﻤﺎﻡ ﺧﻮﺑﯽ ﻫﺎﺳﺖ ،
ﺑﻪ ﺗﺒﺴﻤﺖ ﺳﻮﮔﻨﺪ ، ﺷﺎﺩ ﺑﻮﺩﻧﺖ
ﺁﺭﺯﻭﯼ ﻣﺎﺳﺖ .

.

.

.

ﭼﺸﻢ ﻫﺎﯾﻢ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺑﯿﻤﺎﺭﺳﺘﺎﻥ ﻣﯽ ﺑﺮﻡ…
ﻧﻤﯽ ﺩﺍﻧﻢ ﭼﻪ ﻣﺮﮔﺸﺎﻥ ﺷﺪﻩ!
ﻫﺮ ﺷﺐ ﺩﺭ ﺧﻮﺍﺏ ﺟﺎﯾﺸﺎﻥ ﺭﺍ ﺧﯿﺲ
ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ…

.

.

.

بی هیچ دلیلی “بیادت هستم” تا نقض کنم قانونی را که علت می طلبد

.

.

.

تو مرا میفهمی؟
من تو را میخواهم و همین ساده ترین قصه یک انسان است؛
تو مرا میخواهی ؛ من تو را نابترین شعر زمان میدانم و تو هم میدانی تا ابد در دل من میمانی؛

.

.

.

ﺑﺎﺯﻭ ﺑﻪ ﺩﻭﺭ ﮔﺮﺩﻧﻢ ﺍﺯ ﻣﻬﺮ ﺣﻠﻘﻪ ﮐﻦ
ﺑﺮ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺑﭙﺎﺵ ﺷﺮﺍﺏ ﻧﮕﺎﻩ ﺭﺍ
ﺑﮕﺬﺍﺭ ﺍﺯ ﺩﺭﯾﭽﻪ ﭼﺸﻢ ﺗﻮ ﺑﻨﮕﺮﻡ
ﻟﺒﺨﻨﺪ ﻣﺎﻩ ﺭﺍ

.

.

.

گاهی میان مردم
در ازدحام شهر
غیر از تو هرچه هست را فراموش می کنم …

.

.

.

ﻣﻦ ﺭﻭ ﺑﺒﺨﺶ ﻧﻪ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻣﻦ
ﻻﯾﻖ ﺑﺨﺸﺶ ﻫﺴﺘﻢ
ﺑﻠﮑﻪ ﺗﻮ ﻻﯾﻖ ﺍﺭﺍﻣﺶ ﻫﺴﺘﯽ ﻣﻦ
ﺍﺭﺍﻣﺶ ﺗﻮ ﺭﻭ ﺣﺘﯽ ﺑﻪ ﺍﺭﺍﻣﺶ ﺧﻮﺩﻡ
ﻧﯿﺰ ﺗﺮﺟﯿﺢ ﻣﯿﺪﻡ . . .

.

.

.

ﺷﺎﺩﻳﻬﺎﻳﻢ ﻫﺪﻳﻪ ﺑﻪ ﺗﻮ،ﺍﻧﺪﻙ ﺑﻮﺩﻧﺶ
ﺭﺍﺧﺮﺩﻩ ﻣﮕﻴﺮ،ﺍﻳﻦ ﺗﻤﺎﻡ ﺳﻬﻤﻢ
ﺍﺯﺭﻭﺯﮔﺎﺭﺍﺳﺖ..

.

.

.

اگه زندگیم در یه کاسه آب خلاصه می شد
اونو بدرقه راهت می کردم . . .

.

.

.

پاهایم را که در آب میزنم ، ماهی ها جمع میشوند
شاید اینها هم فهمیده اند که یک عمره طعمه ی روزگار بوده ام !

.

.

.

بعضی وقتا هست که دوست داری کنارت باشه…
محکم بغلت کنه…
بزاره اشک بریزی تا سبک بشی…
بعد اروم تو گوشت بگه : چته دیوونه من که باهاتم…

.

.

.

 انگشت فقط جای یک حلقه دارد…

دلت را دست به دست میکنی برای چه؟؟؟

.

.

.

می پسـندم پاییـز را . . .
که معافـم می کنـد . . .
از پنـهان کردن
دردی که در صـدایم می پیچـد ُ
اشکی که در نگاهـم می چرخـد
آخر همه مـی داننـد
سـرما خورده ام . . . !

.

.

.

نیاز که تو باشی….

تمام من میشود “نیازمندیها”

.

.

.

افکار عاشقانه ام را جمع که میکنم

دسته گلی می شود شبیه تـــو برای تـــو …

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ****** شما جزء کدام یک هستید؟! ******
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3149
  • کل نظرات : 170
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3559
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 131
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 381
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 4,877
  • بازدید سال : 57,712
  • بازدید کلی : 1,620,175